CRM-системи у хмарі: принцип роботи

Вже давно ті часи, коли всі телефонні дзвінки, історії клієнтів записувалися ручкою в блокнот або заносилися до програми Excel. Усе це потребувало часу. До того ж, це було ще й не зовсім зручно, оскільки, щоб знайти того чи іншого клієнта, необхідно було перегорнути весь блокнот. Сьогодні всьому цьому на зміну прийшли ефективніші засоби на кшталт спеціальних програм, які дозволяють ефективно взаємодіяти з клієнтом.

CRM система: сучасний інструмент взаємозв'язку з клієнтами

Лідером серед таких програм є crm система України, яка працює стабільно та швидко. З упевненістю можна сказати, що це найефективніший на сьогодні інструмент маркетингу для підтримки зв'язку з клієнтами. Якщо коротко говорити про принципи дії такої системи, це: мобільність, швидкість, універсальність і висока ефективність. За такої системи істотно підвищується ефективність роботи.

Таким чином, CRM системи це спеціальне прикладне програмне забезпечення для різних компаній, яке допомагає ефективно взаємодіяти з клієнтами, упорядковувати всі процеси, а також планувати, керувати роботою з ними.

Які функції виконують crm системи

Зокрема, хмарні crm системи дозволяють виконувати такі функції:

  • збирати та зберігати на постійній основі інформації про кожного клієнта, включаючи фіксацію дзвінків та повідомлення. Таким чином, жоден дзвінок клієнта не залишиться поза увагою;
  • об'єднання всіх каналів комунікації в єдиний простір, що дуже зручно;
  • ретельне відстеження потреб клієнтів;
  • контроль всього процесу продажу та аналітика в режимі реального часу;
  • ведення документообігу.

CRM-системы в облаке

До того ж за допомогою цієї системи можна відстежувати календарі з робочими процесами, завданнями та проєктам. Внаслідок використання такої програми можна досягти таких результатів:

  • оптимізація маркетингового процесу;
  • простота та прозорість ведення всіх процесів;
  • підвищення лояльності клієнтів та кількості продажів.

Саме на основі усієї отриманої інформації можна виконати правильне планування розвитку підприємства.

Від чого залежить робота системи

Следует также обратить внимание на тот факт, что работа с crm системой зависит от стабильности облачного хостинга. Ведь нестабильная и медленная работа ПО не лучшим образом отображается на работе компании. Вот поэтому так важно позаботиться о надёжном хостинге для системы. Для этого можно изучить рейтинг и выбрать подходящий хостинг crm с учетом его параметров.

Хороший хостинг – это стабильная и быстрая работа ПО, надёжная защита всех данных и сокращение расходов. Ведь, если есть хороший хостинг, то в таком случае на придётся тратиться на дорогое ИТ оборудование, его замену. К тому же, это ещё и мобильность: работать с такой системой можно где угодно и в любое время. Исходя из этого, так важно выбрать хороший хостинг crm, чтобы не было проблем в работе.

Територія розповсюдження

Варто зазначити, що українські crm системи лише впроваджуються та ще на шляху масового розвитку. У лідерах є країна США. Саме в цій країні найбільше впроваджено подібні системи. США стали першою країною, яка перейшла на такий спосіб обслуговування клієнтів. В Україні на таку систему переходять в основному компанії, які надають послуги в ІТ-галузі, промисловості та у сфері транспорту та зв'язку.

Будь-яка компанія, яка прагне бути в лідерах, повинна під'єднатися на хмарні crm, оскільки це дуже зручно та легко. А виконати такий процес можна через планшет, ноутбук та навіть смартфон.